10 octombrie 2021

QSO duminical



Duminica, 10 octombrie 2021. Am instalat antena, un catarg telescopic din fibra de carbon de 6m, cablat cu o antena verticala si 4 radiale (GP) pentru "20m". In banda, trafic intens de concurs. In partea de jos era un pic mai liniste si se auzea tare IZ3NG. 59 + 20dB. Am ascultat cateva QSO-uri purtate, in cea mai mare parte, in limba rusa. Intr-o pauza, am "strigat" YO QRP.  Am fost surprins sa fiu auzit din prima cu 59 control. IZ3NG este operata de Mihail, Padova. 

Multumesc pentru QSO si pentru cele cateva cuvinte in limba romana, Mihail! 73!  

Conditiile mele
Transceiver R928 Plus (5W), antena GP pentru 20m (foto, un suport improvizat pe moment, folosind ca balast un ghiveci cu flori), sursa de alimentare QJ1863 (liniara, 13,8V/10A).

Harta


Preluat de pe YO8RCD

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu